keskiviikko 23. syyskuuta 2015

Kropan ja hampaiden kiristelyä (+alekoodi ja tarjouksia)

Ketoosilla olo alkoi helposti, niinkun aina minulla.. Salitreeneissä aikaisemmin ketolla on tullut tosi iso taantuma, sarjapainot tippuneet ja muutenkin olo ollut väsynyt. Nyt alussa tuntui kun minussa olis virtaa ihan hirveesti.. Niinkun olikin. Kotona vaan häärin ja vouhotin menemään, siivoilin ja kokkailen miehelle viikon verran yms, vaikka olis ollut kuinka raskas päivä takana. Ei huono ollenkaan, tykkään!

Salilla on saanut lisätä painoja enemmänkun normaalisti ja oon jaksanutkin tehdä pidempään. Mikään ei oikeastaan oo muuten muuttunut. Kovilla painoilla treenaillaan ja sapuskaa on tosi minimaalisesti. Hiilarit ne taitaa olla, jotka mua yleensä väsyttää. Kun ketoosissa alkaa väsymys, on yleensä mulla merkki siitä, että sillon tarttee tankata. Unta on tullut, mutta nykyään herään jo tosi aikasin ihan itsekseen, vaikka meniskin nukkumaan puoliltaöin. Normaalisti viikonloppuna 8-10h unetkin tuntu riittämättömiltä.

Nyt kun ketoa on takana viikko, kiloja on lähtenyt 3,2kg. Tällä viikolla oon taas puolestaan ollut tosi väsynyt, ei oo oikein jaksanut keskittyä mihinkään. Töissä on tuntunut pienetkin jutut ihan ylitsepääsemättömiltä ja turhaudun helposti. Onneks kuitenkin oon selvinnyt :)

Tänään alkoi kamalat mieliteot.. ja ihmeelliset sellaiset. Koko päivän oon kamppaillut niiden kanssa ja nälkä on ollut melkoinen. Kotiin tullessa tein ketoosiresepteistä prdeomenapiirakkaa ja juustokakkua, jota en ollut aiemmin edes kokeillut. Tällä ketoosilla saa yhden  aterian päivässä korvata noilla valmentajan antamilla resepteillä :) Ne on ihan huippuja! Tänään oli aikaa kokkailla ja leipoa, joten tein hätävaraa koko loppuviikoksi, niin on mitä herkkuhimoon popsia, eikä tuu repsuiltua mihinkään kiellettyyn.

Mulla alkaa aina tiettyyn aikaan kuukaudesta noi mieliteot.. Taas ollaan lähellä sitä, joten ei ihmekään. Täytyy vaan pitää pää kovana ja vastustella mielitekoja. Kroppa kerää nestettä kans. Vähänhän se masentaa, mutta onneks tätä kestää vaan vajaan viikon :D


 

Tässä eka kuva otettu maanantaina.  Vähän on hiilaripöhöä havaittavissa x) Toinen kuva  viime torstailta. Kaksi viimeisintä otettu tänään aaamulla. Alavatsa pömpöttää kun neste kertyy.. Mutta vähän on olemuksessa jo jotain muutosta havaittavissa :)



Näiden kuvien ihanat peppua myötäilevät ja korostavat housut ovat Biancaneveltä. Pääset ostamaan omasi TÄÄLTÄ. Käytä koodia ADTBFIT , niin saat alennustä näistä ja muista BFit- sarjan tuotteista. Alekoodi voimassa 30.9.2015 asti.



Mun on pitänyt jo jonkin aikaa kirjoittaa aiheesta "liikunnan vaikutus mielialaan" , ja se postaus on tulossa kyllä heti kun saan ajatukset oikeaan järjstykseen. Tuosta haluan sanoa niin paljon omiakin kokemuksia, että vaatii vähän työstämistä enemmän :)

Vedenjuonti meinaa kotona ollessa (lue: muualla kuin töissä) unohtua. Töissä menee helposti 6-10 litraa päivässä, kotona todella paljon vähemmän.. Arviolta 1-2 litraa, ja se usein tuokin mulle kovan päänsäryn. Nyt sitäkään ei ole onneks tullut, vaikka juominenkin on ollut vähän nihkeetä.

Mun treeniohjelmaan kuulus salin lisäks myös ne aerobiset, mutta töissä ollessa on tullut liikuntaa niin paljon, että oon ne jättänyt suosiolla pois. Paino on jo muutenkin tippunut tiistaista yli 3kg. Muuta aerobista onkin sitten harrastettu tällä viikolla lähes päivittäin ihan kunnolla ;)

Viimeviikolla tilailin lisäravinteita. Ajattelin höpöttää niistäkin myöhemmin enemmän kunhan saan postauksen aikaiseksi. 




Sportsnutritionilla tällä hetkellä tarjouksessa Forcen BOOGIE SARJA PAKETTIHINTAAN 69,90e!
Lisää sarjan tuotteet yksitellen ostoskoriin, kauppa päivittää tarjoushinnan! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti