sunnuntai 6. syyskuuta 2015

Kauneusviikko

Tällä viikolla minulla on ollut kyllä ihan sanan varsinaisessa merkityksessä, KAUNEUSVIIKKO! Syksy on tulossa, sen huomaa. Minulla ainakin syksyn tullen alkaa mielialat vähän vaihdella ja välillä olen ihan hirmu alakuloinen. Syksy on usein myös ollut mulla itsellä sellasta muutoksen aikaa. Pimeä tulee ja on ihana kynttilän valossa tunnelmoida.. Samalla tulee miettineeksi ja pohtineeksi kaikenlaista elämästä ja nykyisestä elosta.. Mikä on hyvin, mikä huonosti, mitä voisi parantaa ja mitä muuttaa..




Tein 2012 rakennekynsiä omassa liikkeessä täällä Varkaudessa. Viimeaikoina olen alkanut miettimään, että mitä jos vielä joskus, ja samalla myös harmittaa kun silloin suljin oman liikkeeni. Olen tässä miettinyt, josko tekisin ihan vain muutamia kynsiä töiden ohessa kotonani. Lomalla ehtisi enemmän ja jos asiakkaita riittää, voisi alkaa tehdä enemmän.. Olen jo vähän värigeelejä ja koristeitakin hamstrannut jo sen varalle. Uusia malleja ja koristeluja jo harjoitellaan! ;)

Kauneus kaikessa ihanuudeessaan on ollut mulle aina tosi läheinen asia. Oli se sitten oma kauneus, kodin kauneus, kynnet, ripset, hiukset.. Kaikki yhtä tärkeitä. Isona haluan työskennellä kauneuden parissa... Se on ollut selvää jo kauan. Mutta minkä kauneuden osa-alueen? Ja milloin kasvan isoksi? 

Alkuviikosta laittelin kotia, kaivoin kaikki kynttilät ja valot piristämään tätä synkkää ja pimeää syksyä. Joka ilta olen poltellut kynttilöitä ja luonut tunnelmaa ennenkaikkea itselleni, ettei niin masentaisi. Kyllä se tuo mieskin tykkää. <3

Keskiviikkona tein suursiivouksen kotona ja jäin pariksi päivää kotiin leppuuttelemaan hermojani ja nukkumaan väsymystä pois. Syksyn tullen mulla aika usein on syysmasennus, ja sitä yritän saada loitommaksi liikkumalla, rentoutumalla, tekemällä paljon asioita joista tulee hyvä mieli ja josta itse tykkää.. Minulla ja syksyllä on viha-rakkaus suhde. Inhoan syksyä sen pimeyden ja ankeuden vuoksi.. Mutta toisaalta taas rakastan sen värejä ja tunnelmaa, saa laitella niitä kynttilöitä ja olla vaan. Tunnelmointi on parasta! <3 

Minilomalla nukuin kauneusunia, meikkasin ja laitoin hiuksia kerrankin joka aamu kun yksinkertaisesti pystyin ja ehdin. Kävin torstaina Pieksämäellä ottamassa uudet volumeripset ja tein itselleni nuo ihanat kirsikan väriset kynnet. Kynsistä lisää myöhemmin. ;) Posti toi myös ihanan Daddy's Girl treenikassin.. 

Nyt olen kuukauden verran ollut treenaamatta säännöllisesti. Ruokailut olen hoitanut järkevästi ja paino ei ole juurikaan noussut. Onneksi. Pieni tauko teki hyvää pääkopalle ja kropalle. Vähän on nestettä kertynyt, mutta suurinosa lähtee heti kun alan taas liikkua kunnolla. Uusi treenikassi tuo lisää motivaatiota, pitäähän sitä päästä näyttämään treenikavereille!  ;) Heh!



 







Miniloma teki hyvää ja olen levännyt. Syksy saa tulla, olen valmis. Seuraavana tilipäivänä marssin Ikeaan ostamaan lisää aseita pimeneviin ja ankeisiin iltoihin. Ikeasta saa nimittäin halvalla ihanan tuoksuisia kynttilöitä ;) 


Miten syksy vaikuttaa suhun?
Mikä on parasta syksyn aiheuttaman masennuksen ehkäisemiseen? :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti