maanantai 14. syyskuuta 2015

Uusia tuulia

Minulla on ilo ja kunnia kertoa kaikille lukijoilleni,  että blogini on saanut näinkin vähässä ajassa jo muutaman yhteistyökumppanin! Se tarkoittaa sitä, että jatkossa teitä tällä viihdyttää myös tuotetestaukset ja tuotesuositukseni! Koskaan en tietenkään suosittele blogissa tai muuallakaan mitään sellaista kenellekään, jota en itse käyttäisi. Olen valinnut yhteistyökumppanini sellaisista yrityksistä/verkkokaupoista, joiden asiakkaana itse olen ollut jo jonkin aikaa ja tutustunut tuotteisiin jo aiemmin.

Blogini uutena yhteistyökumppanina toimii Sportsnutrition.fi
Tätä verkkokauppaa olen itse kannattanut jo muutamia vuosia. Tuotteisiin ja palveluun olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Sportsnutritionin oma tuotemerkki Force, tulee olemaan blogissa esillä varmasti aika paljon! :)




Olen myös mukana affiliateohjelmassa Fitnesstukun ja Biancaneven kanssa!
Jossain vaiheessa lukijoilleni on varmastikin luvassa tarjouksia ja kilpailuja. 

 Lukijaksi pystyy liittymään oikeasta sivupalkista, kohdasta "Liity tähän sivustoon". Blogin facebooksivuille kannattaa liittyä myös, jos haluaa saada nopeasti tietoa uusista päivityksistä ja yhteistyökumppaneiden tarjouksista :)

Pysykäähän kuulolla, kerron myöhemmin viikolla yhteistyökuvioista lisää! ;)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti